2012. augusztus 24., péntek

Augusztus 20-a Szegeden

Sziasztok!
A Facebook-oldalon már tudósítottam azzal kapcsolatban, hogy a 20.-át Szegeden töltöttem, most erről hoznék néhány képet - és hogy ne csak sztorizgatós, személyes vonatkozása legyen a bejegyzésnek, olyan fotókat válogattam össze, amin az öltözékem is jól látszik.
Akik eddig nézegették az oldalt, de legalábbis felületesen átfutottak a képeimen, az valószínűleg már észrevette, hogy inkább az egyszerű dolgokért vagyok oda, és a letisztult, hétköznapi összeállításokat részesítem előnyben. Az egész délutánt, estét a séta, lazítás, fagyizás, nézelődés tette ki, a koncertekhez és a tűzijátékhoz sem éreztem, hogy különösebben ki kellene öltöznöm, így egy teljesen szokványos, mindennapi öltözéket láthattok most. 

A felső egy új kedvencem, Zara, egy kedves barátnőmtől kaptam. Kék alapon fehér vasmacskák vannak össze-vissza, de nemis ez a lényege, hanem a háta! Szivecske alakban van ugyanis kivágva, szerintem abszolút ízléses, és nagyon aranyos! Az öv a NewYorkerből való, a nadrág pedig még a Jeans Club idején szegődött mellém (Philip Russel) - azóta is hű társam :) A táskát és a szandált azt hiszem már nemrég megmutattam, utóbbi kínais szerzemény. Kiegészítők terén elég hanyag voltam, így visszanézve, saját magam elemezve, egy kis ezüstnyaklánc, a szokásos vékonyka H&M-es karkötőm és egy aviator szemüveg volt rajtam, szintén a H&M-ből. 

A képekre kattintva nagyobb méretben előhívhatjátok őket :)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek. Imádom Szegedet,gyönyörű hely.

    littlemucli.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képek lettek! :) A felsőd nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép a szivárványos kép:) a felsőd tényleg nagyon aranyos, jók a helyszínek, szeretem ezeket és magát Szegedet is :)

    VálaszTörlés