2012. augusztus 20., hétfő

Neutrogena bőrradír és Balea tusfürdő

Mostanában azt vettem észre, hogy ha már 2 napig nem tisztítom az arcomat, gyorsan elkezd zsírosodni, mitesszerek és pattanások jelennek meg rajta... mivel az előző bőrradírom már úgyis a végét járta, úgy gondoltam, ideje beújítani valami mást. A drogériák polcain elég sok termék közül választhatunk; én végül egy Neutrogena bőrradír mellett döntöttem, részben azért, mert már korábban is volt szerencsém a márkához, és eddig minden bevált, amit kipróbáltam. 

Nézzük, mit is ígér nekünk a Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control:
Mélyen a pórusokba hatolva segít a pattanások eltüntetésében, mikroszemcséket tartalmazó formulája leradírozza a bőr felső elhalt rétegét, és eltávolítja a felesleges faggyút és a szennyeződéseket is. Zöldtea- és uborkatartalma nyugtatja a bőrt, és annyira gyengéd, hogy nem szárítja a bőrt, mindennapos használatra van kifejlesztve. 


Talán emlékeztek, hogy eddig egy Rossmann saját márkás bőrradírt használtam, amit azonban ezzel össze sem lehet hasonlítani... sőt, én annyira megszerettem, hogy nem tervezem lecserélni, nekem a Clean&Clear, Nivea arcápolóknál is jobbra tartom. 1400 Ft körül mozog az ára, viszont nem egy doboz maszlagot kapunk cserébe, hanem egy valóban hasznos, minőségi terméket, ami nem mellesleg akár mindennapos használat mellett is jó sokáig eltart. Ezt azonban nem ajánlanám, legfeljebb heti 3-4 alkalommal, mert könnyen kiszáríthatja a bőrt. Az illata is kellemes, friss érzetet hagy maga után, és a benne lévő kis szemcsék is jól végzik a dolgukat: kitisztítják a pórusokat, eltávolítják a felesleges faggyúréteget. Nem kell sok belőle, felviszek egy kis mennyiségben a T-vonalra és az orcáimra, belemasszírozom a bőrömbe, majd pár másodpercig hagyom hatni, és lemosom. Nem habzik túlságosan, a mikroszemcsék sem dörzsölik a bőrt, de érdemes a szemkörnyéket elkerülni.

A Balea tüsfürdőket nemrég fedeztem fel (a dm-ben kaphatók), és nagyon meglepődtem azon, milyen jó árban vannak, és milyen minőségi terméket kapok azért a 300 Ft-ért. A Splashy Kiwi-n kívül a dinnyéset próbáltam még ki, mondanom sem kell, az illata fogott meg annyira. Az üzletben körbeszaglásztam szinte az összeset, és szinte mind nagyon tetszett, úgyhogy szerintem tuti vissza fogok menni beszerezni még néhányat, ugyanis limitált kiadásról van szó. Azóta is minden nap ezt használom, szeretem, mikor szinte az egész fürdőszobában érezni lehet a kellemes kiwi illatot - ami a bőrön nem mondható valami tartósnak, de tényleg felfrissít zuhanyzás közben. Egyébként maga a flakon is egy vidám, színes tubus, remekül  feldobja a fürdőszobát. 

4 megjegyzés:

  1. Én is Balea tusfürdőket használok, imádom őket, és valóban nagyon jó áron vannak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy van :) Nem tudom, próbáltad-e már a guavásat vagy a grapefruitosat, nekem illat alapján még ezek a legszimpatikusabbak! :)

      Törlés
  2. már én is próbáltam ezt az arctisztítót és nagyon szerettem a tonikja is nagyon jó,sőt vissza is térek hozzá,mert mostanában nem az igazi egyik sem.

    tetszik ahogy írsz,ha gondolod nézz be hozzám:

    litlemucli.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benézek :)
      Jaj de jó, nemis tudtam hogy ez egy hármas termékcsalád, bőrradír-tonik-hidratálókrém! Húú azt hiszem nekem is érdemes lenne kipróbálni így együtt őket, de jelenleg egy Avonos tonik+zselé kombót használok emellett... na majd ha elfogynak! :)

      Törlés