2012. augusztus 8., szerda

Délutáni farmer-póló összeállítás és halszálka fonás

Ma egy különlegesnek mondható bejegyzéssel készültem, ami annak kapcsán pattant ki a fejemből, hogy egyik kedves barátommal elmentünk biciklizni és fagyizni a késő délutáni órákban. Gondoltam megosztom veletek, mit viseltem, amiben igazából semmi extra sincs, de szerintem mégis csinos kis öltözék lett. 


A fehér póló már nem mai darab, és őszintén szólva fogalmam sincs, honnan szereztem, és mióta van a szekrényemben. Egyébként egy egyszerű rövid ujjú póló, a mellrészénél van egy kis díszzseb, az ujjain felhajtható, gombos szegély. A nadrágot idén nyáron vettem Szegeden a Centrumban, jó áron volt, és azóta is ugyanúgy tetszik, szívesen hordom. 

Szóval ezt az idáig pofonegyszerű szerelést dobtam fel néhány kiegészítővel: bár a nyaklánc nem látszik, egy régi Tally Weijl-es baglyos darabról van szó, nagyon szeretem, és általában mindig megdicséri valaki. A táskám turis darab, de igazából zsírújan találtam, még a címke is rajta volt, és ha jól emlékszem 700Ft körül volt az ára, úgyhogy nem gondolkoztam egy percet sem azon, hogy elhozzam-e, azóta is imádom! Ugyanez a helyzet a szalmakalappal, amit már megmutattam a Facebook oldalon is. A Tally-ból van ez is, nagyon tetszik rajta a leopárdmintás szalag és a masni, csak az eleje már kezd szétbomlani :( Van egy apró karkötő is, a képen nem nagyon látszik, de az a H&M-ből van, szuper kiegészítőket lehet ott találni, érdemes szétnézni. Végül a szandálom maradt - így visszanézve talán egy barna saru vagy balerina jobban passzolt volna a szetthez, de mostmár mindegy. A kínaiból van, a fekete szíjak és  az ezüst színű kövecskék miatt szeretem. 
Mindezzel azt szerettem volna hangsúlyozni, hogy nemcsak a plázákból lehet öltözködni, illetve hogy egy egyszerű szettet is különlegessé lehet tenni, ha jó kiegészítőket választunk mellé. 

A képeket nagyobb méretben is meg tudjátok nézni, csak kattintsatok :)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos kis szett lett! A táska igazán jó zsákmány volt a turiból! Egyébként teljesen egyetértek veled, nem csak plázákból lehet öltözködni, én is találtam már kincseket turiban is! :)

    VálaszTörlés
  2. eszméletlenül szép vagy! nagyon csini ez a ruhaösszeállítás! :)

    VálaszTörlés