2012. augusztus 16., csütörtök

Néhány új szerzemény képekben

Sziasztok! Tegnap délután nagyon jó napom volt, és ezt a jó idő mellett tetőzte az is, hogy szuper kis dolgokat sikerült kifognom a Bershkában! Igazából csak nézelődni indultunk, aztán mégsem bírtam otthagyni ezeket a ruhákat. Sokminden le volt akciózva, nem mondom, jópár darabot felpróbáltam, mind a leértékelt dolgok közül, mind az új kollekcióból. Próba közben szinte minden jól állt és megtetszett, de megállapodtam magamban, hogy csak egy-két dolgot választok. 
(A bejegyzés címével kapcsolatban pedig annyit megjegyeznék zárójelben, hogy így este már semmi értelmeset, vagy találóbbat nem tudtam kitalálni... úgyhogy ha valakinek lenne valami jobb ötlete, jelezze nyugodtan :D )

Fekete, nyomott mintás top
Imádom a nyomott mintás felsőket, úgyhogy ennek a laza trikónak nagyon örültem, bár bevallom, először, mikor a vállfán megláttam, nem volt meg köztünk a szikra - aztán valamiért mégis felpróbáltam, szerencsére... :) Egy kicsit nagy, ugyanis M-es méretű, kisebbet meg nem találtam belőle, csak fehérben, de semmi vész, mostmár éppen az (is) tetszik benne, hogy nem olyan passzos. Pánt nélküli melltartóval fogom hordani, hogy a pánt ne látszódjon ki. Az anyaga pamut, a top hátulja pedig hosszabb, egészen eltakarja a feneket. Szerintem kicsit rockosabb beütésű, úgyhogy azonnal az ugrott be, hogy ez egy koncerten állná meg igazán a helyét! :) A feliraton igazából nemis gondolkoztam, aztán mikor megkerestem, mit is jelent a "savage" szó, egy kicsit elbizonytalanodtam, ugyanis a "barbár, vad, kegyetlen" megfelelőjét találtam a szótárban :( Remélem ezt senki nem fogja észrevenni, nem is értem miért írnak ilyen egy pólóra... :D De a legjobb... 5495 Ft helyett került 1390 Ft-ba!


Hosszú farmer
Hosszúnadrágra igazából semmi szükségem nem volt, úgyhogy nemis akadt volna meg a szemem ezen a nacin, de a dekoratív árcédulán az 1995-ös ár kacsintgatott rám, úgyhogy felpróbáltam. Itthon aztán kíváncsiságból lehámoztam a matricákat, így váltak láthatóvá az előző árak: eredetileg 5995Ft-ot kóstoló nadrágomból 4595, majd 1995 lett. A színét nem tudom tökéletesen behatárolni, szürkés, fehéres, világoskékes.... Az anyaga is jó, kényelmes kis skinny nadrág, azt hiszem szeretni fogom :) 

Masnis szoknya
Ez a fekete-fehér ceruzaszoknya már nem a Bershkából való, hanem turis szerzemény. A dereka gumírozott. Egy fehér, vagy világos, egyszínű csőtoppal, trikóval, vagy inggel (betűrve) szerintem csinos lesz, úgyhogy kihasználom a jó időt, mert most van módom hordani. Kb. 370 Ft-ba került, F&F-es, semmi kopás, vagy szösz nincs rajta, úgyhogy tényleg kifogástalan állapotú. 


Végezetül bemutatom egy gyors outfitben, hogyan is mutat ez egyben - kattintsatok a nagyobb méretért :) (Az utolsó képen már hazafelé tartunk, útközben nem lehetett kihagyni a finom mekis epershake-et sem :))


3 megjegyzés: