2012. április 1., vasárnap

Ötletek a szobád kidekorálására I.


Néha bizony kell egy kis változatosság, én is a napokban tartottam meg a tavaszi nagytakarítást a szobámban, illetve egy kis átrendezést, díszítést, dekorálást is végeztem, és annyira belejöttem, hogy utánanéztem a neten, és az IKEA újságban is! :) Találtam is pár jó ötletet, ezeket még nem sikerült megvalósítanom, de a hétvégén, amint hazaérek, tervbe vettem! Képek formájában fogom felhívni a figyelmet különböző apróságokra, hátha nektek is megjön hozzá a kedvetek, és rászenteltek egy kis időt. :) 


Tumblr_lsiic4gnys1qb8h2vo1_500_large

Egy kis kézügyesség és némi fantázia mindenképp szükségeltetik a feladathoz, ám a végeredmény nagyon látványos lesz! Az egyszínű falra nem muszáj képeket tenni, hogy érdekesebbé tegyük, van erre más módszer is, méghozzá az, hogy sormintát festünk az üres felületre. A képen leopárdmintákat pingál a falra a csajszi, szerintem irtó jól néz ki! Nem két perces mutatvány, az biztos, illetve az sem mindegy, milyen alapanyagokkal (ecset, festék, szivacs, stb.) dolgozunk, úgyhogy ma hasonló vállalkozásra adod a fejed, és nem vagy biztos a dolgodban, kérj tanácsot egy hozzáértőtől, és ha a szüleid nem is, de egy festékboltban dolgozó szakember biztosan tud eligazítást adni, hogy milyen fajta festéket a legcélszerűbb használni.

3

Na ez egy abszolút kedvenc, gyönyörű ez a szoba-részlet! Ez a karácsonyi égős világítás nagyon felkapott egyébként is, igazából nincs vele semmi bajom, sőt kifejezetten tetszik: hangulatos fény járja körül a szobát, főleg ezzel a piros anyaggal teremt érdekes hangulatot :) A fal sincs túlgondolva, egy inspiráló idézet, egy falmatrica (vagy talán festés? nem tudom eldönteni, de ha festés, nagyon ügyes lehet az illető), és már meg is van a saját kuckónk, ahová mindig öröm betérni!

Tumblr_l0bqt4hxmk1qzw8fho1_500_large

Ez a babakék színvilág nem nagyon tetszik, viszont az ötlet zseniális: dolgozósarok egy szekrénybe rejtve, ha szeretném, becsukom, ha szükségem van rá, kitárom, és odahúzok egy széket. Érdemes megnézni a virágos tapétát is a szekrény belsejében, nagyon aranyos. A két ajtóra különböző használati tárgyak vannak felfüggesztve (olló, vonalzó, naptár, ragasztószalag), a szekrény belsejében polcok vannak kialakítva, akár egy mini iroda!

Tumblr_lx8llnpgnu1qkcffdo1_500_large

Hú, ez aztán igazán egyedi - akár egy erdei házikó emeletén! :) Az biztos, hogy nem egy tipikus csajos szoba, egy kicsit nyomasztó is lehet a tetőtérben aludni, de ennek is megvan a maga hangulata. Valószínűleg csak pihenésre használja az illető, mert még egy szekrény is nehezen férne be ide (hacsak nem az objektív mögött bújik meg). A természetes színek, a fa anyag és a halvány fény mind biztonságérzetet keltenek - legalábbis számomra -, ha huzamosabb ideig nem szívesen maradnék is itt, pár napot biztosan eltöltenék egy hasonló szobában!

Még korántsem értem az ötletek sorolásának végére, ugyanis rengeteg érdekes képet találtam. Ezért arra gondoltam, két részre bontom a cikket, a következő részét majd egy másik alkalommal mutatom be, remélem tetszett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése