2012. április 12., csütörtök

Pull and Bear kedvencek

Annyira jó a Pull&Bear új kollekciója, hogy az valami hihetetlen! :) De komolyan, szívem szerint az egész üzletet hazavinném, talán ez a márka áll stílusában legközelebb hozzám. Ennek ellenére nincs túl sok dolgom tőlük, árban ugyanis nem lopták be magukat annyira a szívembe, sokszor érzem azt a beletörődő sóhajt, amikor megnézem az árcédulát. Minden esetre álmodozni szabad, úgyhogy bemutatom azokat a dolgokat, amik nagyon tetszenek, és határtalanul boldog lennék, ha egy szép napon a szekrényembe varázsolódnának valahogyan :P

Véletlenszerűen válogattam össze a ruhákat, úgyhogy nincs semmi alapján rendezve vagy rangsorolva, illetve feltüntettem az árakat is a sarkakban. A sortokra nem térnék ki külön, alapvető nyári viseletek, farmerruhám viszont még sosem volt. Az ára miatt nem túl szimpatikus ez a darab, de a modellen annyira jól állt, és magamon is el tudnám képzelni, szerintem csinos lenne! Na, lehet magamra kapom az öltözőben, ha meglátom, és annyira beleszeretek, hogy elhatározom, hogy szereznem kell egy ilyet! :P Olyan aranyos az a kis tengerész stílusú táska, mindenhová magammal vinném :) A két fehér póló például teljesen az én stílusom, olyan lazák és szellősek, ezeket jó nyáron felvenni. Tavaly vettem a H&M-ben egy csíkos felsőt, hasonlóan nézett ki, mint a jobb szélső, de nem tudtam megszokni, hogy elöl ki van belőle a fél hasam... úgyhogy ezt a megoldást nem igazán favorizálom, azon kívül a mintája nagyon szuper.

1

2

Elég sok pólót összeválogattam, úgyhogy nem írnám le mindegyikre külön hogy milyen jóóók, hanem inkább vessünk egy pillantást a mellette lévő csipkés csodanacira. Olyan bájos, nemigaz? Remélem találok hasonlót, sokkal kecsegtetőbb áron, mert nekem nagyon tetszik, ilyen tuti nem jönne szembe az utcán :) A kiegészítők is elég magas áron vannak, bár külföldi viszonylatban lehet, hogy nem számít soknak négyezer forint egyetlen bizsuért... Akármennyire is gyönyörű ez a karkötő, nem szívesen adnék érte ennyit. Azt a pulóvert igazából nem is tudom miért válogattam ide, a modellen jól mutatott, biztos tudják, hogyan kell eladni egy terméket - de itt a képen semmi extrát nem fedezek fel benne. Lehet, hogy jól mutat felvéve, szerintem egy esélyt megér :)
Helyes bikiniket is kínál az új kollekció, és ennek mindenki nagyon örül :) Eddig a NewYorkerben kapható Censored márkájú és H&M-es fürdőruhákat nézegettem főleg, mindig onnan választottam, de ezek is megérnek legalább egy pillantást.

3

4

Sikerült találnom nadrágokat, amik nem farmerek, nem feketék vagy kékek, tetszenek nekem, és biztos vagyok benne, hogy használnám is őket :) A szürke nacit preferálom a három közül leginkább, olyan szellős, biztos kényelmes viselet, és nem kell túlbonyolítani, egy egyszerű fehér trikóval is megállja a helyét. Gumis a dereka, és szerintem nem skatulyázható be a "játszósnadrág" kategóriába, nyugodtan flangálhatunk hasonlóban a városban is. A fürdőruhafelsőnek igazából kerestem az alját, de nem találtam színben ugyanolyat, úgyhogy kizárásos alapon ezt a sárgát neveztem ki a párjának. Ebből is látszik, mekkora trend most a színek keverése! :)

5

Azt hiszem ez lett az egyik kedvenc montázsom: felsőkre, blúzokra, topokra, trikókra, pólókra mindig szükség van, az én esetemben főleg a "csak felkapok gyorsan valami pólót"-darabok hiányoznak, amiket ha felveszek egy sima farmerrel, akkor is remekül érzem magam. Az egyszerű színvilágú, nyomott mintás pólókat és az azték mintát imádom, illetve az amolyan kicsit szakadt, kicsit azt az érzést nyújtja, hogy mindegy, mi van rajtam darabokat - ha értitek, mire gondolok :) Egy új szalmakalap beszerzését már kitűztem célnak, szerepel is a legelső cikkemben, ami afféle nyári kívánságlista :) 

6

Eddig főleg a nyomott képre fektettem nagyobb hangsúlyt, de anyagában mintás darabokat is találtam, amiknek szintén itt a helyük a válogatásban! A karkötőre nagyjából ugyanazt tudom mondani, mint az előzőre, biztos, hogy nem venném meg ennyi pénzért, viszont nagyon tetszik a natúr stílusa - csakúgy, mint a felső topnak, ami egy picit aztékos, egy picit indiános, nagyon szuper! :) Pöttyök és csíkok is megtalálhatók a kollekcióban: ebben a hatalmas táskában minden elfér, amire szükséged lehet (még egy nagy vizes flakon is, ami nagyon fontos a meleg napokon, pótolni kell a folyadékot a szervezetben), a bájos nyári ruhácska pedig szerintem sok lány kedvencévé válik majd :)

7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése