2012. április 12., csütörtök

Mindennapi ápolás

Elnézést kérek a pár napos kihagyásért, de azért remélem, mindenkinek kellemesen telt a Húsvét! :) Nekem ezen a héten van a tavaszi szünetem, próbálnám is kiélvezni és hasznosan eltölteni, de egy kicsit meg vagyok fázva, és a fogam is fáj, úgyhogy nem mondhatnám minden pillanatát tökéletesnek... Na mindegy, most újra itt vagyok, és a kreatívkodós-bejegyzéseim után most valami mással készültem, amivel tulajdonképpen a divatblogok többsége is foglalkozik: lefényképezik miket vásároltak. Hogy ez ne legyen ilyen egyszerű, külön-külön is szeretnék bemutatni pár terméket, leírom a tapasztalataimat, és hogy véleményem szerint érdemes-e megvenni az adott dolgot. Főleg szépségápolással kapcsolatos termékeket fogok mutatni, illetve amolyan "mindennap-használt" dolgokat :)


Kezdjük mondjuk a bőrradírral. Ez egy Rossmann saját márkás termék (Synergen), használata érzékeny bőrre javasolt. Ennek ellenére elég durvák benne a szemcsék, akinek pedig tényleg vékony, érzékeny bőre van, annál könnyen felléphet bőrpír, és szárít is. Akinek nem válna be, testradírnak elhasználhatja. Eddig egyszer használtam, de semmi ilyet nem tapasztaltam (mondjuk nemis kifejezetten érzékeny a bőröm), kifejezetten tetszett: először is az illata fogott meg, olyan finom rózsás, nagyon jó :) Azt a hatát váltotta ki, ami rá is van írva, éreztem, hogy jobb érintésű az arcom, frissebb, puhább. 100ml-es kiszerelésben kapható, ami heti 2-3 használat esetén elég hosszú távra szól, és bizonyára árban sem jelent komoly befektetést (nem tudom pontosan mennyibe kerül, anyukám hozta haza, azt mondta 800 Ft körül volt). Volt már a kezemben jobb bőrradír is (például a Neutrogena Visibly Clear bőrradírja abszolút bevált), de ez kitűnő, továbbra is használni fogom. :)

Bőrradírozás után még nincs vége az arctisztításnak, a tonizálás következik. Erre célra az Avon clearskin - blackhead cleaning nevezetű tisztító tonik tökéletes. Kifejezetten mitesszeres bőrre fejlesztették ki, és valóban érződik rajta, hogy más az összetétele, mint a többi toniknak. Használata után frissebbnek, tisztábbnak érzem a bőröm, vagy ahogy a csomagolásán írják: eltávolítja a felesleges faggyút. 125ml-es egy flakon, akár két hónapig is ki lehet húzni vele, ha nem áztatjuk el az egész vattapamacsot. Ennek az illata már nem annyira megkapó, sőt már inkább kellemetlennek mondanám - de ez legyen az egyetlen hibája, érdemes kipróbálni, szintén 800 Ft-os áron kapható, de érdemes figyelni az aktuális katalógust, sokszor szokott akciós lenni.

Folytassuk a Nina Ricci: Nina kisparfümmel - igazából nem tudom mi rá a tökéletes kifejezés, mert nem a tipikus almácskás kiszerelésben kapható ez a fajta parfüm, hanem sima "kémcső-formában"... na most ezt szépen leírtam, biztosan tudjátok mire gondolok, de sajnálom, nem tudom mi a pontos elnevezése ennek! :P Szerintem sokan ismerik és szeretik, nekem ez a az abszolút kedvenc illatom, úgyhogy nincs mit sokat ragozni rajta :) Nagyon finom, nőies, olyan különleges, valahogy magabiztosabbnak is érzem magam, ha rajtam van :) Az egyik csoporttársamtól szoktam rendelni ilyen kiszerelésű parfümöket, igazából nem nagyon folytam bele, honnan szerzi, de tuti, hogy eredeti (az almás dobozosból is elfogyott már két üvegcse, úgyhogy meg tudom állapítani :)), és 3000 Ft-ért nagyon megörültem neki, mikor első alkalommal vásároltam. 20ml-es, és mindig benne van a táskámban, tudjátok, "vészhelyzet" esetére! :)

Két apróságot is odapakoltam a kép erejéig, amikre szerintem mindig szükség van: a rózsás Labello mindig ott lapul a táskámban, egyrészt azért, mert valamiért elég gyakran ki van száradva a szám, másrészt nagyon jó illata van, és nem feltűnő a színe. Elég drágák lettek a Labellok, átlagban 700 Ft körül van már az ára, ezt mégis sikerült 480 Ft-ért megszereznem leértékelten. Átlátszó körömlakkokból kifogytam, így gondoltam kipróbálom az Essence 5ml-es lakkját, lássuk, mire képes. Megértem, hogy sokan vásárolnak Essence lakkot, igazából az egyik legolcsóbb körömlakk a drogériákban, nagy a színválaszték, a fiatalos árnyalatok között tuti hogy találunk olyat, amilyet épp keresünk, és a tartósságára is rá lehet fogni, hogy jó. Sok márkás körömlakkom is van, és mióta bejött az Essence, már én is inkább ott nézelődök, mert harmad, ha nem negyed annyiba kerülnek, mint mondjuk egy Astor, vagy MaxFaktor lakk. 
Egyébként Szegeden van egy üzlet, nem messze a Klauzál tértől, ahol rengeteg körömlakkot, sminkterméket, édességet, kávét, hajkiegészítőket, ékszereket, ajándékdolgokat lehet kapni. Amikor először betértem oda, teljesen elámultam, és arra gondoltam, ez itt a lányok mennyországa! :P A körömlakkok ott 200 és 390 Ft között vannak, nem vetekszik egy világmárkás lakkal, de rengeteg féle kapható, körömdíszek is, strasszok, ilyesmik... :) 

Végezetül szeretnék mutatni valamit, egy nagyon édes kis ajándékot, amit Húsvétra készített nekem egyik kedves barátnőm, szerintem nagyon aranyos, úgy örültem neki! :) Az alapötlet egészen egyszerű, mégis milyen jófej figurát lehet csinálni belőle! Egy henger alakú hungarocellre van körberagasztva vatta, amire jönnek a nyuszifülek, pontszemek, pontorr :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése