2012. április 29., vasárnap

Max Factor Colour Adapt alapozó

A táskát csak úgy mellékesen, mutatóba hoztam, 690 Ft-ért vettem a turiban, és nagyon nagyon örülök neki, remek vétel volt! Semmi hibája nincsen, teljesen újnak tűnik, úgyhogy meg merném kockáztatni, hogy ezt bizony még senki sem használta előttem! A bejegyzés főszereplője azonban nem ő, hanem az egyik kedvenc alapozóm, a Max Factort Colour Adapt...

Ha ki kellene választanom a legjobbat az összes eddigi, általam használt alapozó közül, akkor tutira a Max Factor jól bevált termékére esne a voksom! Egyrészt az ára miatt takarékoskodom vele (5200 Ft-ért juthatunk hozzá a dm-ben), másrészt egyébként sem kell sokat felvinni belőle, mert nagyon szépen fed, és mégsem hagy vastag, maszk hatást az arcon. 
Az áprilisi Glamourból megmaradt az 50%-os kuponom, szándékosan erre az alkalomra tartogattam, így 2600 Ft-ért még az éppen elfogadható árkategóriába sorolnám. Van most egy olyan akció is, hogy ha bármilyen Max Factor alapozót választunk, egy púdert kapunk hozzá 1 Ft-ért. Be kell valljam, egy pillanatra elgondolkodtam ezen az ajánlaton, de végül erőt vettem magamon, nem álltam el eredeti tervemtől, és a kasszához fáradtam az alapozóval. 

DSCF5037

A 40-es, Creamy Ivory elnevezésű legvilágosabb árnyalatot választottam. Igazából az a különleges ebben az alapozóban, amiért lehet mondani rá, hogy megéri a pénzét, hogy szilikont, és olyan egyedülálló részecskéket tartalmaz, melyek valóban alkalmazkodnak bőrünk színéhez, és természetes hatást kelt, nem tűnik úgy, mintha lenne egy plusz réteg az arcon. Szomorúan tapasztaltam azonban, hogy az állaga némi változtatáson ment keresztül: már nem azt a krémes, hab állagú krémet pumpálhatom ki a tubusból (alsó pötty a képen), mint régebben (az előző ugyanilyen darabom, ami már az utolsókat járja, nagyjából 4-5 hónapos lehet), hanem ugyanolyan folyékony (felső minta), akár akár bármelyik más alapozó. Így egy kicsit szomorúan próbáltam ki, de az eredményben nem csalódtam: tökéletesen fedi a zsíros, problémás részeket is, ragyogó arcbőrt kölcsönös, és nem üt el a színe. A tubus 34 ml krémet rejt, és olyan a kiszerelése, hogy 100%-ban ki lehet használni, folyamatosan nyomódik fel a tégely tartalma. Elég sok ideig kitart, ha reggel felviszem, legfeljebb délután igényel egy kis igazítást.

DSCF5039

Évszakhoz igazodva szoktam cserélgetni az alapozóim, télen egy Maybelline termék a befutó, nyáron viszont ez a Max Factor darab. Ilyenkor könnyű állaga még nagyobb előnyt jelent, mert nem irritálja az arcom, nem kényelmetlen ha rajtam van, és nem folyik le a hőségben - bár hozzáteszem, nagy melegben legfeljebb hidratálókrémet kenek az arcomra, illetve korrektort, ha szükséges.

Szeretem a jól bevált termékeket használni, és az ilyen drágább makeupok vásárlását próbálom úgy időzíteni, amikor valamilyen kedvezmény is vonatkozik rájuk (pl. a Rossmannban a 25%-os leértékelés). Természetesen kísérleteztem már mással is, ami ugyan csak feleannyiba kerül, de veszek négyet, mire találok egy jót. Akinek valami problémája lenne vele, annak ajánlom, hogy kenjen fel egy réteg arckrémet, majd pár perc után próbálja meg felvinni az alapozót, hátha ez a megoldás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése