2012. május 3., csütörtök

Boldog nap :)

Április 30-án ünnepeltem a névnapomat, ennek alkalmából ellátogattam legjobb barátaimmal a kiskunmajsai Jonathermál élményfürdőbe! Csodásan éreztem magam, nagyon meleg volt, egész nap jól szórakoztunk, élveztük a hullámmedencét, az élmény-részleget, sokat csúzdáztunk és napoztunk.
El kell mondanom magamról, hogy imádok strandra járni, annak ellenére, hogy az embertömegre általában rá lehet sütni, hogy nem úgy festenek, mintha épp egy Jason Mraz klipből pattantak volna ki, amiben mindenkinek gyönyörű és karcsú vonalai vannak. Sajnos elég jellemző az elhízás (itt nem a +5,10 kiló feleslegre gondolok), és ezzel egyáltalán nem azt szeretném mondani, hogy ne járjanak szórakozni, sőt, de azért egy kis egészséges önkritika sosem árt. A testalkathoz passzoló fürdőruha helyes kiválasztását már meg sem említeném, de legalább legyünk tisztába azzal, hogy az esztétikus megjelenéshez hozzátartozik az is, hogy sehol nem vág be a ruha, illetve érdemes bezárkózni előtte a fürdőszobába, és rendbe tenni magunkat... 

Egy könnyű, egyszerű nyári szettet viseltem aznap, szeretem a fehéret, a barnát, és a hasonló letisztult színeket. A fehér rövidnadrágot még évekkel ezelőtt vettem a Jeans Clubban (ami ha jól tudom, már nem is létezik), az öv egy egyszerű barna öv a New Yorkerből, fehér trikó és baglyos nyaklánc a Tally Weijlből. Az inget az előtte való napokban turiztam, krémszínű, áttetsző, és apró pöttyök vannak rajta. A saru nagy kedvencem, szintén nem mai darab, ha jól emlékszem Kecskeméten vettük, de már nem tudom mi az üzlet neve, pedig itt van előttem a képe... na mindegy. :) Nagyon szeretem ezt a darabot, de sajnos már eléggé a végét járja, kicsit kopott az eleje. A pilótaszemüveg H&M-es, tavaly vettem, azóta is ezt használom a legtöbbet. A táskám nincs a képen, de egy nagyobb mérető, fekete fehér, vastag csíkozású, oldalán hálós válltáskába pakoltam. 

page

A fürdőruhám pedig ez a darab volt, ha jól emlékszem két éve kaptam anyukámtól, amikor nyelvvizsgázni voltam, már túl voltam a szóbeli részén, és a magnóhallgatásra vártunk... A közte lévő kb. 2 órás szünetben mentünk át nézelődni a Malomba, és a New Yorkerben láttam meg ezt a Censored fürdőruhát, ami azóta is az egyik kedvencem, de sajnos már kezd meglátszani rajta a sok használat. Egyébként én mindig a New Yorkerben és a H&M-ben találom a legjobb fürdőruhákat, utóbbi üzletben ki is néztem néhány szuper darabot, úgyhogy hamarosan rá is veszem magam az egyik beszerzésére! Hasonló bikinifelsőket részesítem előnyben, valamiért jobban érzem magam bennük, nem kell folyton igazgatnom, nem csúszik félre, nem marad fehér csík napozás után a mellkasomon, és úgy gondolom, jobban is áll mint a háromszög-fazonú. Előfordul, hogy ennek is egyszerűen betűröm a kötözőjét, de például csúszdázásnál jól jön, ha felköltöm, és megérkezésnél stabilan helyén tartja a felsőt... :)

DSCF5096 1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése