2012. május 13., vasárnap

Nails Inc. pasztellpink körömlakk

DSCF5156

Ritától kaptam kölcsön a minap egy nagyon szép árnyalatú pasztell rózsaszín körömlakkot, elég visszafogott és csajszis szín. :) Az Ő bejegyzését a lakkal kapcsolatban EZEN a linken megtaláljátok. 

10ml-t rejt az üvegcse, henger alakja miatt praktikus és helyes, egyszerű. A keféje nem túl rövid, nem túl hosszú, számomra könnyű volt vele dolgozni. Egyetlen hibája, hogy három rétegben kell felvinni vele a lakkot, különben nem fed megfelelően - én az átlátszó alapréteg után két soron kentem, de elkezdett lekopni a végéről, így újrafestettem. A képen három rétegben használtam, a fedőlakkra már nem volt időm, utána meg már kiment a fejemből, és két nap után is szépen mutat - 4-5 napig szerintem simán bírja, úgyhogy elég tartósnak mondható. 

Egyébként a Nails Inc. márka számomra abszolút ismeretlen, de ahogy az üveg is jelzi, Londonban gyártják, és ha ellátogattok a honlapjára (Nails Inc.), megnézhetitek a többi árnyalatot is. Illetve találtam egy játékot is (itt), melyben összeállíthatunk magunknak egy saját körömlakkot, de a Try It On! menüpont alatt fel is próbálhatunk egy-egy színt, lehet válogatni a különböző bőrszínek között, nagyon interaktív oldal! :)

DSCF5154

2 megjegyzés: