2012. augusztus 9., csütörtök

Szuper leértékelések a NewYorkerben

Ma nagyon kellemes meglepetés ért, amikor is nézelődni indultam - nem mondom, hogy vásárolni, mert eredetileg nem terveztem venni semmit, aztán mégis olyan szuper dolgokat találtam hihetetlen áron, hogy tényleg nem tudtam otthagyni őket... :) Tehát Szegeden az Árkádba tértem be, ahol általában először mindig a NewYorkerben kezdek nézelődni. Ez most is így volt, és nagyon megörültem, amikor megláttam, milyen szuper akciók vannak most, tudjátok, az afféle nyár végi leárazások. Először a kiegészítők között nézelődtem, ahol nem hittem el, hogy ezek a bájos cipők csupán 290Ft-ba kerülnek... A következő pillanatban már csak mosolyogtam, és fel is kaptam egy pinket, hogy felpróbáljam. Annyira megtetszett, hogy elhoztam egy kéket is belőle!


Vékony kis tavaszi-nyári cipő, nagyon vékony talpuk van, nem is jósolok nekik éveket, de azért remélem jó szolgálatot tesznek. Ez a Hawaii-mintha is tetszik, főleg a gyékény résszel. Felső részén, két oldalon gumírozott, tehát könnyen belecsúszik a láb, és nem fityeg benne, jól tartja. Mondjuk kb. 20 perc használat után éreztem, hogy ez így nem lesz jó, szép kis vízhólyagot okozott ennyi idő alatt... de remélem úgy van, mint más cipőknél is előfordult már, hogy utána veszi fel a lábam alakját, és kényelmes lesz. Volt még belőle pár darab, úgyhogy ha megtetszik valakinek, futás! :) Nagyon sok cipő volt 890-1490Ft-ra leértékelve, de a legtöbb ezek közül sajnos már tényleg azokban a méretekben, amik vagy túl nagyok, vagy túl kicsik. 


Az ékszerek között is találtam sok-sok mindent, ami tetszett, de aztán megláttam, hogy a topok is le vannak értékelve 890Ft-ra! Végül bevittem jó sok mindent a próbafülkébe, és 20 percen keresztül próbálgattam, igyekeztem dönteni, melyiket is vigyem haza.
A fehér rózsás trikónak az volt az indoka, hogy már hónapok óta legeltettem rajta a szemem, úgyhogy sikerült meggyőznie, ez alkalommal azonban nem éreztem bűnösnek magam, amiért engedtem a csábításának. Fishbone, S-es méret, pamut anyag, elöl patent gombokkal. A két trikóban egyedül az nem tetszik, hogy hátul kilóg a melltartópánt, úgyhogy ezt pánt nélküli melltartóval kell orvosolnom. 
A szürke darab M-es méretű, sajnos S-eset nem találtam belőle. Volt még fehér színben is, de gondoltam nem veszek két fehéret, úgyhogy erre a szürkére esett a választásom. Nagyon tetszenek a színes tollak, és az anyaga is nagyooon puha! Rengeteg fajta trikó volt, de nagyon örülök ennek a kettőnek, szerintem jól választottam. 

Egyébként a legtöbb üzlet szuper leárazásokat tart most, például a Pull&Bearben, Bershkában, Tally Weijlben is meg tudtam volna vásárolni a fél üzletet... Jelenleg fürdőruha után kutatok, hiperszuper akciós áron. A H&M-ben sajnos már mérethiány van, de azért nem adom fel, most felbuzdított, hogy ezért a négy dologért mindössze 2360Ft-ot fizettem :)

3 megjegyzés:

  1. A két cipellő nagyon jó vétel volt! Én is vettem, 2 balerinát 1490-ért náluk! :D Indult nálam egy nyereményjáték, ha gondolod kukkants be: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/08/the-road-so-far-es-egy-kis.html

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is kb 2 hete fogtam ki 290ft-os akciót a new yorkerben! Felső, szoknya, fürdőruha :) ha érdekel nézz be! koktelpicsa.blogspot.hu

    VálaszTörlés