2012. augusztus 5., vasárnap

Sunset Dreams a H&M-ből

Még nagyjából egy hónapja vettem ezt a körömlakkot a H&M-ben, azóta használtam néhányszor, és megszerettem, igazi vidám nyári szín. Lehet hogy az is szerepet játszik ebben, hogy eddig mindig rövid körmeim voltak, most azonban megnövesztettem őket, és a hosszabb körmökön nekem jobban bejön ez az árnyalat. A képeken egyébként nem tűnnek túl hosszúnak, de az eddigi formájukhoz képest most tényleg mások... Az eddigi kis körmeimet már megszoktam, és a nagy műkörmök és  hegyes, hosszú formák sosem tetszettek. A lényeg, hogy eddig sosem vettem semmilyen sminkterméket a H&M-ből, ezt a mini körömlakkot is csupán azért választottam, mert 250 Ft-ra volt leértékelve, gondoltam semmit nem veszíthetek, ennyiért érdemes kipróbálnom, és nagyon örülök, hogy így tettem.


Színkódot nem tudok mondani, az árnyalat elnevezése van csak feltüntetve: Sunset Dreams... találó ez a név, a lakk színe ugyanis tényleg emlékeztet a naplemente színeire, bár ahhoz talán egy kicsit neonos. A csomagolása egyszerű: átlátszó üveg, minimális felirat. Elég kicsi, 3,2 ml-es kiszerelésben kapható, ennél fogva az üvegcse és az ecset is kisebb a megszokottnál. Nem olyan könnyű dolgozni vele, köszönhetően a kis méretű ecsetnek, a lakk pár használat után besűrűsödött, úgyhogy hígítanom kellett. Viszonylag gyorsan szárad, nem csíkoz, és tartósnak mondható. Két rétegben fed igazán jól, 3-4 nap után kezd kopni a körmeim végén. A második réteg felvitele után számolni kell azzal, hogy sötétebb lesz a szín. Nem tudom már pontosan, mennyi volt az eredeti ára, 600 Ft körül tippelem, de nem biztos, hogy ennyiért megvásárolnám, volt már dolgom sokkal jobb körömlakkokkal is, ugyanennyi pénzért. Persze ha találnék valamilyen gyönyörű árnyalatot, nem mondom, hogy nem lépnék közelebb hozzá... :)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a narancsos lakk! És a blogod is nagyon jó, tetszik, hogy több témát is érintesz benne! Fel is iratkozom, ha gondolod nézz be hozzám is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik! :) Igazán szuper érzés a pozitív visszajelzés, és hogy tetszik, amit csinálok :) Mindjárt meglesem a Te blogod is!

      Törlés