2012. július 24., kedd

Azték minta ihlette manikűr

DSCF5454

Hasonló körmös-kreatívkodós poszt eddig nem nagyon volt, úgyhogy úgy gondoltam, ennek épp itt az ideje. Elég gyakran ügyködök hasonlókat, szeretem az ilyen vidám lakkozásokat, az azonban már más kérdés, hogy egyszerűen nem sikerült normális képet készítenem róla, ami elég közeli ahhoz, hogy látszódjon a minta, hogy miről is van szó - de sajnos ahhoz is elég közelire sikerültek a fotók, hogy látszódjanak a kézügyességem (vagy ügyetlenkedésem) okozta hibák, és csúnyának mutassa a végeredményt :( Valójában azonban nem ilyen katasztrofális a helyzet, élőben valamivel jobban néz ki, sőt, nekem kifejezetten tetszik. 

Az alapötletet az azték minták adták, próbáltam valami hasonlót valósítani meg a körmömön is. A lényeg a sok-sok színben és a különböző vonalazásokban rejlik, úgyhogy mindenki nyugodtan belevághat, aki kellőképp kitartónak érzi magát a kb. 30 perces feladathoz! A kellékek: sok színes körömlakk, idő, kreativitás és némi kézügyesség. A rétegeket egymásra kell felvinni, mindig amikor az előző megszáradt, vízszintes vonalat húzunk a két árnyalat közé, és amikor az egész kész, csak akkor rajzoljuk be a többi vonalazást. A fedőlakkot csak akkor szabad felvinni, amikor már teljesen megszáradt az összes lakkréteg, mert ha nem, elmaszatolhatja, és kárba megy az egész munkánk, erre oda kell figyelni.
Egyébként rengeteg minta kering a neten, úgyhogy ha valami másfélét szeretnétek készíteni, de végképp nincs ötlet, érdemes körbenézni. Szerintem én is azt fogom tenni legközelebb, remélem akkor már valami ultra profi manikűrrel fogok jelentkezni! :)

DSCF5466

2 megjegyzés:

  1. imádom én is az azték mintát! :)) tetszik ez a köröm is!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hát élőben azért jobban nézett ki... :P 5-6 nap után mostam le, és még akkor sem volt semmi kopás vagy ilyesmi, úgyhogy nagyon tartós tud lenni ez a sok réteg (csak hagyni kell jól megszáradni) :)

    VálaszTörlés