2012. július 7., szombat

Első saját sminkes bejegyzésem

Ez az első alkalom, hogy saját sminkemet mutatom be, így úgy gondoltam, az lenne a legjobb, ha először valami teljesen egyszerűvel kezdeném. Egyébként sem mondhatnám, hogy olyan kézügyességgel rendelkezem a sminkelés terén, mint mondjuk egy maszkmester, bőven van még mit tanulnom. 
Bizonyos szinten a mindennapjaim részét képezi a smink, az esetek túlnyomó részében legalább szempillaspirál van rajtam, ám nem jelent gondot "natúran" kilépni az utcára. Főleg ilyenkor nyáron, gondolom a legtöbben egyetértetek velem, ha azt mondom, alapozó és púder nélkül a legkényelmesebb - ezért fokozottan odafigyelek az arcápolásra és tisztításra, hogy smink nélkül is ugyanolyan jól érezzem magam a bőrömben. Úgy tekintek magára a sminkelésre, mint a lányok egyfajta különleges titkos fegyverére, amit nem szabad túlzásba vinni, csak meg kell tanulni helyesen használni. Persze én is szoktam kísérletezgetni, kipróbálni új színeket, technikákat, termékeket, de mindig is az egyszerű, természetes árnyalatok és vonalak lesznek a kedvenceim - mint például ez a makeup, amit ma hoztam nektek.

cats

Egy biztos, a fotózás nem a kedvenc részem a bejegyzés elkészítése közben, valahogy sosem találom meg a megfelelő szöget, beállításokat, így sajnos nem mindig tükrözik a képek 100%-ban a valóságot - remélem azért jól kivehető a lényeg. 
Megpróbáltam a lehető legkevesebb alapozómennyiséget felvinni az arcomra, illetve mivel nem találtam a szemhéjalapozóm, a szemhéjamon is azt használtam, de szerencsére jól megragadt benne a szemhéjpúder, tökéletesen tart még mindig, több óra elteltével is. A grafitszürke csillámos szemhéjpúdert csak a szemöldökcsont és a szemüreg felső része közötti területre vittem fel, éppen hogy csak keretezze a szemet, a külső szemzugól pedig felfelé ívelő vonalon satíroztam el. Magára a szemhéjra egy semleges barack árnyalatot választottam, a külső szemzugba pedig egy hab állagú sötétebb narancs színő szemhéjpúder került (ez sajnos nem látszik túl jól a képeken). Nagyon szeretem a szemhéjtusokat, szemceruza helyett általában inkább ezt használok; próbáltam nem túl vastag vonalat húzni, mely nem tart a belső szemzugig. A vízvonalat fehér szemceruzával húztam ki, ezt a kis trükköt azoknak javaslom, akiknek kicsi a szemük - a fehér szemcerka optikailag nagyobbnak mutatja. Szempillaspirált általában 2-3 rétegben szoktam felvinni, attól függően, hogy hogy látom, kell-e még egy plusz réteg. Leheletnyi púder után a bronzosító pír felvitele az arccsontra az utolsó lépés.

DSCF

Termékek, amiket használtam:
- MaxFactor Colour adapt alapozó (40 Creamy Ivory)
- Essence Quattro szemhéjpúder (02 Chic-Ify) - barack szín 
- Essence Colour&Shine szemhéjpúder (Let's do the moonwalk)
- Manhattan Mousse Roguge Soft Touch (59 Brown)
- Manhattan Dip Eyeliner Waterproof (black)
- MaxFactor Kohl Pencil szemceruza (010 white)
- Rimmel Scandal Eyes szempillaspirál (black)
- Rimmel Stay Matte kőpúder (003 Peach Glow)
- Miss Rose 3 részes pirosító


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése