2012. július 6., péntek

Rossmann-os szerzemények

Nagy örömmel jelenthetem be, hogy vége a vizsgáknak, így számomra is elkezdődhet a nyár, és persze az oldallal is többet fogok tudni foglalkozni! :) Nem mondhatnám, hogy úgy sikerültek a vizsgáim, ahogy terveztem, vagy hogy teljes gőzzel hajtottam volna, jövőre azért többet várok magamtól. 
Szeretném bemutatni a ma délutáni kis Rossmann-túránk rám eső részét, gazdagabb lettem néhány hasznos holmival.

DSCF5352

A Dove-os uborkás-zöld teás stiftes dezodorom már nagyon a végét járja, így szükségem volt egy újra. Nagyon szerettem azt a fajtát, és eredetileg nem is akartam semmi másra átváltani, de ez a Rexona le volt értékelve 445 Ft-ra, így gondoltam kipróbálom, ha már fele annyiba kerül. 40ml-es ez is, 48 órás védelmet biztosít, és bár az illata nem olyan jó, mint a Dove-osnak, a csomagolása szerint azt az érzést kelti, mintha frissen zuhanyoztunk volna - na, erre kíváncsi leszek, remélem jó befektetés volt.
Vettem egy Gillette eldobható borotva csomagot is, ami tudom, nem kifejezetten illik a blogra, de azért szeretném bemutatni, mert már tényleg sok fajtát kipróbáltam, és ezt nagyon szeretem, az eldobható borotvák közül a kedvencem. 4 darabos, és nekem durván egy hónapig elég (persze nem mindennapos használat mellett, mert viszonylag hamar elkopik a krémezőcsík, és a pengék sem örök életűek), ami a 900 Ft-os ára mellett nagyjából egy borotvapenge ára lenne. Ami  csomagolására van írva, nem ámítás, valóban sokat segít használatában a "csepp formájú nyél", illetve a krémezőcsík, ami sima és selymes érintést biztosít - egyetlen gyengéje, hogy 2 pengés, bár igazából ezt sem nevezném hátránynak, észre sem vehető.

DSCF5362

Nyáron nem nagyon szeretek alapozót viselni, napközben is csak minimális mennyiségben használok, esetleg estére viszek fel egy hangsúlyosabb smink alá, hogy szépen fedjen. A Maybelline termékek egyébként is a kedvenceim, ráadásul most le volt értékelve 1600 Ft-ra ez a New Affinitone folyékony alapozó, és az előzőből már úgyis az utolsó cseppeket tartogatom, úgyhogy nagyon örültem neki. Egy világos árnyalatot választottam, a 16-os számú Vanilla Rose-ot, a tubus pedig 30ml festéket rejt. Szépen fed, az állaga is rendben van, annyit tanultam a használata közben, hogy elég egy kevés belőle, illetve hogy nem szabad fejjel lefelé állítani a tubust, csak ha már tényleg nagyon kevés van benne, mert elég sok kifolyhat, és kárba megy.

A vizsgaidőszak alatt mindössze egyszer voltam strandon, napozni pedig nem igazán feküdtem ki, úgyhogy nem éreztem égető szükségét a naptejnek, de most, miután sikeresen leégtem, úgy éreztem ideje beszerezni egyet... Mivel nem volt szívem 4000 Ft-ot kiadni 200ml-ért, így egy egyszerű 850 Ft-os SunOzon naptejet választottam, ami a maga 15-ös faktorával közepes védelmet biztosít a bőrnek.

Végezetül pedig essen szó erről a NYC Smooth Skin porpúderről, aminek az ára szintén 900 Ft körül mozog, azonban nem vagyok benne biztos, hogy megér egyáltalán ennyit ez a termék. A csomagolása addig jó, amíg fel nem bontjuk, ugyanis nem lehet rácsavarni, csak ráilleszteni, ami mondanom sem kell egyáltalán nem jó megoldás, utazáshoz pedig el sem tudom képzelni, hogy magammal vigyem, félek kiborulna az egész. Maga a púder állaga egyébként habkönnyű és nagyon puha, a műanyag, lyukacsos fedőt nem lehet normálisan ráilleszteni, a szivacs benne pedig használhatatlan, esetleg púderecsettel lenne érdemes kipróbálni. A 20g-os tégelyen nincs jelezve, mennyi ideig kellene kitartania, de arra tippelek, 1-2 óránál többet nem bír. Az a mennyiség, ami felkerül az arcra, rendesen mattít, összességében egy közepesen tartós púder, kicsit szárít, és azt sem mondanám, hogy természetes hatást kelt, nem vásárolnám újra.

DSCF5360

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése