2012. július 17., kedd

Rimmel The Max Volume Flash szempillaspirál és 60 seconds körömlakk

Nem nagyon szoktam a DM-ben vásárolni, most azonban, mivel a Rossmannban nem találtam semmi említésre méltót, benéztem, amit nagyon jól tettem, mert gazdagabb lettem egy Rimmel szempillaspirállal és körömlakkal. Egy különleges akció keretei között most ha vásárolunk egy szempillaspirált (2 fajta közül lehetett választani), ajándékba kapunk egy 60 seconds körömlakkot! Mivel egy ezres volt a spirál, és egyébként is elfogyott amit eddig használtam, úgy gondoltam, kipróbálom a Max Volume Flash-et, illetve választottam mellé ezt a korall árnyalatú lakkot. 

közös

A Rimmeltől eddig körömlakkjaim, két szemhéjpúderem, illetve egy folyékony alapozóm volt. A szemhéjpúderek különösebben nem fogtak meg, az alapozó (Stay Matte) viszont tetszett, ha nem is a legjobb minőség volt, amit valaha használtam. Egyébként egy elég korrekt kis szempillaspirálról van szó, bár először azt nehezményeztem, hogy csupán 8 ml-es. 003-as, Ultra Black árnyalat, a fogása kényelmes, a keféje homorú, ami szabályozza, mennyi festék kerüljön rá, nem ragadnak össze a pillák. Nagyon tartós, szép, hosszú szempillákat varázsol, szerintem abszolút megéri az árát. A kicsi kiszerelésén kívül másik negatívuma, hogy legalább két rétegben fel kell vinni, ha valóban nyitott tekintet és szép, hosszú, ívelt pillákat szeretnénk, így nem túl gazdaságos. 


spiralteszt
Felső kép: natúr pillák; Alsó kép: az új Rimmel szempillaspirál használata után
A korall szín egyébként is nagy trend mostanság, szerintem a körmökön is remekül mutat. nagyon elégedett vagyok ezzel a lakkal, ugyan egyetlen perc alatt nem szárad meg, de tény, hogy elég gyors. 8 ml-es az üvegcse, 430-as Coralicious árnyalatot választottam, nagyon tetszik ez a szín, felvitel után is. Maga a lakk elég tartós, lassan kopik, nekem most fedőlakk nélkül már harmadik napja tart, és semmi kopás. Két rétegben fed tökéletesen, az ecsete pedig az eddigi legjobb ecset, amit használtam, nagyon jól illeszkedik a körmömre, és így 3 perc alatt elkészülök a lakkozással. Gyönyörű színekben kapható, érdemes szétnézni, tényleg az egyik legjobb lakk, amit eddig használtam.

lakkmontazs


1 megjegyzés: