2012. július 7., szombat

Így viseld éjjel-nappal kedvenceid

Biztos nektek is van olyan kedvenc alapdarabotok, amit folyton hordanátok! Nekem ilyen érzésem általában akkor van, ha valami újat vásárolok, és annyira beleszeretek, hogy legszívesebben le sem venném :) 
Két ilyet mutatok most, az első ez a citromsárga szellős, nyári ing (csőtoppal, csőmelltartóval), a másik pedig a vidám, lezser ruha. Mindkettő darabhoz készítettem egy összeállítást, az első egy nappali, teljesen hétköznapi szerelés, a képek jobb oldalán pedig egy kicsit feltűnőbb outfitet láthattok - buliba, randira, esetleg valami olyan eseményre képzeltem el, ahová ki kell öltözni, elvárt az elegáns megjelenés. Zárójelben megjegyezném, mindig tartsuk szem előtt, hogy az öltözék csupán fél siker, a kisugárzás, benyomás legalább annyira fontosak, mert lehet rajtunk akármilyen divatos ruha, ha már messziről lerí, hogy nem érezzük jól magunkat a bőrünkben.

nappalraestere1

A neon színek most egyébként is nagyon divatosak, és én úgy vettem észre, hogy eléggé megosztja az embereket, van aki azt várja, hogy kimenjen végre a divatból, mások próbálják kihasználni, és mindent beszereznek, ami neon színű. Én nem vagyok annyira oda érte, például a virágos ruhákat sokkal-sokkal jobban szeretem, de a neon színek is bejönnek - ezt az inget is feltétel nélkül elfogadnám, de térjünk rá az összeállításra. A nappali szett egy nagyvárosi, csinos, lányos szerelés, és mivel a türkiz hatalmas kedvencem, úgy gondoltam szuperül nézne ki a rövidgatyó ezzel a blúzzal! A kiegészítők terén nem estem túlzásba, szerintem nyáron kifejezetten zavaró, ha mindenféle ékszer lógatunk magunkra. Egy kicsi táska bőven elég, amibe a legfontosabb dolgok beleférnek. Lazán összefont hajat képzeltem el hozzá, ezzel a rózsaszín virággal, vagy kiengedett, hullámos frizurát szalmakalappal.

Az esti outfit színösszeállításánál arra gondoltam, miért ne férne meg egymás mellett a korall és a neonsárga? Szerintem jól néznek ki egymás mellett, főleg ha egy semleges darab is bekerül a képbe, ez esetben a fekete ceruzaszoknyáról beszélek. Az ing remekül mutatna beletűrve, lazán szellősre hagyva. Előtérbe kerülnek a nőiesebb kiegészítők az esti szettnél, mint például a korall színű, parafa talpú, nyitott orrú szandál, és a színben hozzá passzoló clutch, más néven boríték- vagy laptáska. Az elegáns megjelenéshez az én olvasatomban a karóra is hozzátartozik - úgy gondolom, ezért a Michael Kors óráért most sokunknak nagyot dobbant a szíve :)

nappalraestere2

A lenge, nyári ruhák is nagy kedvenceim, úgyhogy ez az összeállítás is igazán közel áll a szívemhez. A hőségben fontos, hogy kényelmes, nyitott cipőt viseljünk, a tornacipőket inkább hanyagoljuk, a harisnyáról nem is beszélve (mert érthetetlen módon erre is láttam már nem egy példát). A napszemüveg fontosságát szerintem nem kell külön kiemelnem, amellett, hogy jól álljon és igazodjon arcformánkhoz, az UV-védelemről se feledkezzünk meg. Nekem nagyon tetszenek az ilyen kis "mászkálós" vászontáskák, olyan jópofák! A lógós, tollas, hangsúlyos fülbevalók nem tartoznak az általam használt kiegészítők közé, ami nem azért van, mert nem tetszenek, csak nekem nem állnak jól. De úgy gondoltam, ehhez a szetthez remekül nézne ki. 

Az esti szerelés a ruha jellegéből adódóan már egy kicsit bohémabb, mint az előző volt: maga a minta annyira vonzza a tekintet, hogy a "kevesebb néha több" elv alapján egyszerű fekete kiegészítőkkel dolgoztam. A rojtos táska, a masnis szandál és a virágos hajcsat is inkább romantikussá, bájossá teszi a szettet. Ehhez is inkább valami felkontyolt frizurát tudok elképzelni így első nekifutásra, de mindenképp egy loknis, fonott hajkölteményt, mintsem szögegyenesre vasalt hajat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése