2012. július 8., vasárnap

Már a Facebook-on is

Sziasztoook! Most csak egy kis tájékoztatással jelentkezem: elkészítettem a blog Facebook-os oldalát, ami azt jelenti, hogy ezentúl ott is követhettek, illetve így nekem is lehetőségem nyílik kisebb hangvételű szösszenetek közlésére. Remélem sikere lesz a kezdeményezésemnek, úgy gondoltam, inspiráló és életképeket, helyzetjelentéseket fogok posztolni, illetve bármi olyat, amire úgy látom, igény van - tehát ha valamiről szeretnétek bővebben olvasni, csak írjatok!
Apropó, a képen a vadiúj papucsom látható, mai szerzemény, gondoltam legyen egy kis személyes vonatkozása is ennek a mini-bejegyzésnek :) Egyébként itt, jobbszélen is megtaláltok egy gyorslinket, kattintsatok, az oldal új ablakban nyílik meg, kedvelni ér! ;)

DSCF5405

2 megjegyzés:

  1. Tetszik a blogod, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök ha tetszik! Ha gondolod, kedveld be az oldalt a fb-on is :)

      Törlés