2012. július 24., kedd

Hangsúlyos fekete arannyal és barackkal

A délután folyamán készítettem ezt a sminket - igazából csak a városba indultam, de aztán elkezdett szakadni az eső, így itthon maradtam, és gondoltam ha már ennyire ráérek, elkészítem ma ezt a bejegyzést... Így visszagondolva talán egy kicsit sok lett volna egy egyszerű sétához, nézelődéshez ez a smink, inkább esti buliba, vagy valamilyen eseményre lenne megfelelőbb, ugyanis elég hangsúlyos. 
Azt mindannyian tudjuk, hogy a sötét színek kisebbnek mutatják a szemet (főleg a belső szemzugban), és mivel ezt nem szerettem volna, ráadásul nekem valahogy nem állnak jól a szemöldökig érő koromfekete sminkek, arannyal és barackszínnel próbáltam lágyítani a megjelenésem. Maga a smink igazából teljesen egyszerű, az átmenetekre, a satírozásra és a megfelelő eldolgozásra kell egy kicsit jobban odafigyelni, és akkor már nem ronthatunk el semmit. 

smink1

Az első lépés az alapozás, amit sosem kell túlgondolni, főleg nem nyáron, amikor a legjobb választás egy könnyed, laza hab vagy folyékony állagú alapozó. Pár pontban felviszem az arcomra, majd egyszerűen az ujjaimmal eldolgozom, figyelve arra, hogy az arc szélén se látszódjon, illetve próbálok minél kevesebb mennyiséget használni belőle. Az Essence I <3 Stage szemhéjalapozóját igazából most használtam először, eredménye pedig, hogy a szemhéjpúder tartósabb és élénkebb színű lesz. Először a barackos árnyalatot vittem fel a mélyítővonalra, a széleket alaposan eldolgoztam, majd a szemöldököm alá tettem egy kis fehéret. Ezt követte a fekete szemhéjpúder, amit az arannyal tettem visszafogottabbá, ha egyáltalán lehet ezt mondani a feketére, illetve szépen összemostam a két árnyalatot- mintha színátmenetet készítenénk. Egy vékony vonalat is húztam a szempillák tövébe, majd az alsó szempillasorom vonalát is kihúztam - hát, egy kék szemceruzával, de egyáltalán nem látszik a színe, inkább szürkére emlékeztet. Az alsó vízvonalon fehér szemceruzát is használtam - erre most nagyon rá vagyok kattanva, apró trükk, de annál izgalmasabb, sokkal nyitottabbá teszi tekintetünket. Természetesen a szempillaspirálról sem szabad elfeledkeznünk, két rétegben tökéletesen fed a régóta nagy kedvencem, a The Colossal Volum' Express a Maybelline-től. Végül az arcra lehetvékony púder és bronzosító réteg került, a számon pedig sima Labello-t használtam. 

smink2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése