2012. március 29., csütörtök

Tavaszi/nyári kívánságlista

Jó ötlet átgondolni, mire is van szükségünk az új szezonra, és előre megtervezni, melyek azok a darabok, amik valóban passzolnak egyéniségünkhöz és már meglévő ruháinkhoz, és céltudatosan térni be egy üzletbe. Erre sajnos (saját lustaságom miatt) nem mindig kerül sor, de most bepótolom az elmaradásom, készítettem egy kívánságlistát csupa olyan dolgokkal (nem fontossági sorrendben), melyeket szuper lenne beszerezni! : ) Zárójelben hozzáteszem, ha esetleg egy kedves ismerősöm idetévedne, ajándékötlet híján nyugodtan feljegyezheti magában a következő darabok egyikét, biztosan örömet szerezne vele! :P


SZALMAKALAP

A napsütéses tavaszi napoknak és a forró nyári nappaloknak is tökéletes kiegészítője lehet egy bájos szalmakalap, egy színes kendővel. Megvéd a túlzott napsugárzástól, attól, hogy belesüssön a nap a szemedbe, emellett nagyon aranyos kiegészítőnek tartom, így mindenképp szeretnék beszerezni egyet a melegebb napokra. Igazából van két szalmakalapom, egy csíkos, színes, illetve egy natúr színű - utóbbit néhanapján magamrakapom, de nem olyan amilyet megálmodtam, túl nagy a karimája és az anyaga sem a kedvencem. Nincs az egekben az ára, de jó befektetés lenne, úgyhogy ehhez ragaszkodom :)


LENGE, VIRÁGOS RUHÁCSKÁK
Alapjáraton nem szoktam sűrűn szoknyát húzni, ennek azokban nem az az oka, hogy nem találok kedvemre valót, inkább örökös cipőproblémával küszködök: valamiért nem tudok jól választani, ezért inkább maradok a nadrág-balerina/edzőcipő párosításnál, pedig nagyon szeretnék magabiztosan lépkedni egy magas darabban. Szó sincs arról, kiöltöző eseményekre természetes az elegáns megjelenés és egy magassarkú cipellő, úgyhogy elhatároztam, hogy ezentúl a bájos ruhácskák között többet fogok nézelődni, és megpróbálok ellesni néhány ötletet magazinokból :) Azt 5-6 nyári egyrészes szoknyámat, ami van, szoktam használni, és jól érzem magam bennük, de ideje beújítani néhány új darabot!


ÚJ BIKINI
A lányoknak ezt nem kell magyarázni, egy új bikinire mindig szükség van! :) Nagyon sok szép darabot találtam már most, bár még nem jártam utána minden népszerű márka kollekciójának, a H&M és a NewYorkerben kapható Censored fürdőruhák mindig is a kedvenceim voltak. Már évek óta a pánt nélküli darabokat részesítem előnyben, idén szeretném kipróbálni azt, hogy az alsó és a felső rész különböző színű. A csatos, strasszköves darabok annyira nem tetszenek, de imádom az apró mintákat! Pénztárcabarát megoldásként javaslom, nézzetek szét a nyárzáró leárazások alkalmával, ekkor olcsóbban lehet hozzájutni egy-egy darabhoz (bár ilyenkor már a mérethiánnyal is kell számolni), és jövőre ha előpakolod, az új fürdőruha érzetét kelti :)


KARÓRA
Meguntam az Ice Watch-om, főleg azért, mert már minden negyedik ember kezén ott virít, és cikinek érzem, hogy divatórának van titulálva - pedig annak idején hogy örültem, mikor kézhez kaptam :( Nem beszélve arról, hogy az eredetileg fehér színű műanyag csúnya szürkévé változott, és az óvatos törölgetés sem segíttet rajta, így azóta is azt asztalomon hever szegényke. A lényeg, jól jönne egy másik karóra, mert szerettem tudni minden pillanatban, hogy épp mennyi van hátra egy előadás végéből, vagy mennyi időm maradt, hogy elkészüljek. Hasznossága mellett szerintem nagyon szép kiegészítő is egy jól megválasztott óra, valami hasonlóra gondoltam:


SHORTOK
Farmersortokból sosem elég, úgyhogy ennek is szerepelnie kell a listámon, már csak azért is, mert tavaly egyet kinőttem, egy menthetetlen helyen szétszakadt, illetve próbáltam gyártani egyet saját kezűleg, aminek az lett az eredménye, hogy az egyik farmeremből (amit hosszúként még használtam volna, csak elragadott a hév) egy franciabugyi nagyságú valamit sikerült alkotnom, amit maximum strand után vennék fel, ha egyáltalán kilépnék benne az utcára. Igazából azon egy kicsit elcsodálkozom, hogy annyiba kerül egy short, mint egy rendes hosszú farmer, holott fele annyi anyagra sincs szükség hozzá, az alját meg ugyanúgy beveszik, mint egy hosszabb esetében. A farmer mellett a másik kedvencem a fehér short, ami laza, színes blúzokkal és topokkal nagyon jól mutat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése