2012. március 29., csütörtök

Föszerepben a virágminták

Ha valami igazán vidámra és trendire vágysz, nézelődj a virágos dolgok között, ugyanis idén is az élvonalban szerepelnek a motívumok! :) Már jó néhány szezon óta közkedveltek (ha nem is éljük át újra a '60-as évek flower-power korszakát), úgyhogy szerintem nyugodtan tekinthetjük őket alapdarabnak. Legyen szó apró vagy nagyobb mintás darabról, azt tartsd szem előtt, hogy ne nagyon keverd a különböző mintákat és nagyon elütő anyagokat. Mostanában sokszor látom (akár nagy divatházak kollekcióiban is), hogy próbálkoznak a kísérletezéssel, és úgymond forradalmasítani szeretnék a különböző minták együtt viselését, hogy mennyire egyedi, és szakadjunk ki a korlátok közül, de ezt már túlzásnak tartom. Sokkal esztétikusabb egy mintás darab egy egyszínű, semlegesebbel, és nem hiszem, hogy ez konzervatív gondolkodás lenne. Nemcsak azoknak a lányokon mutat jól a virágminta, akik szeretnek nőiesen öltözködni, de a sportosabb stílust kedvelőknek is figyelmébe ajánlom: készítettem két outfitet, különböző stílusban - mindkettőt szívesen hordanám! :)

viragos3

Először egy elegánsabb, csajos szerelést szeretnék bemutatni, melyet természetesen nem otthonra szántam, hanem mondjuk egy hivatalos eseményre, randira, vagy beülni egy elegáns étterembe. Említettem már, hogy mindkét szettet szívesen felvenném, ez az első több szempontból is mondható az idei tavasz slágerének: a korall, illetve a rikító, feltűnő színek előtérbe kerülnek, valamint maga a blézer is kulcsfontosságú darab, szerintem nagyon csinos, úgyhogy megéri a befektetést! :) A virágminta itt visszafogottabban jelenik meg, egy lenge esésű, vékony fekete topot képzeltem el a blézer alá. Gondolkoztam, hogy egy boyfriend-stílusú, koptatott-szolidan szaggatott farmert, vagy egy sima fekete nacit válasszak, végül az utóbbi mellett döntöttem, bár attól függ,hová készülünk. A blézerhez színben passzoló, fényes balerina nagyon édes darab, a kiegészítők terén pedig nem kell túlzásba esni: néhány gyűrű (a türkizhez színben passzoló körömlakk iszonyat jól mutatna!), egy szolid karóra és egy nőies napszemüveg, egy semleges, törtfehér táska, és már indulhatunk is :)

viragos2

A másik outfit, amit készítettem, már egy kicsit lazább, nem kelti azt a nagyvárosi fílinget, mégis egyedivé és divatossá teszi viselőjét...de ha jobban megnézzük, semmi ördöngösség nincs benne. A virágos alapdarab egy világos farmer, kombinálva egy bohókás trikóval és egy rövid farmerkabáttal. Kényelmes viselet a sötétkék tornacipő, színben passzoló kistáskával, és feldobtam az öltözéket egy kék sállal is. Érdemes a részletekre is figyelni: a karóra számlapján is ott a virágos minta :) 

viragos1
Nektek mi a véleményetek, hogy tetszenek a szettek, hogyan viszonyultok a virágmintához? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése